Herregud "Kissie"

Jag brukar ALDRIG kommentera på hennes skit blogg, jag bara läser den då och då för att få mig ett gott skratt.
Dessutom kan jag inte säga att jag ogillar henne starkt utan att någon gång läst hennes blogg.
Som sagt, brukar inte kommentera för hennes inlägg är så jävla idiotiska och patetiska så det inte är sant.
Läste nyss, så uttråkad som jag är, att hon skrivit något om Brittany Murphys död.
Att "Kissie" inte har respekt för människor, det vet vi. Men att sjunka så lågt och tom snacka en massa shit om nyligen döda människor.
Nej vi kände inte Brittany Murphy, men hennes död är ändå tragisk. Hon tar ju även upp afrikanska barn, fint, men sen säger att hon tycker synd om sig själv som måste lägga pengar på julklappar.
Afrikanska barn som är fattiga känner hon inte, så hon säger emot sig själv där.
"Kissie", du blir mer patetisk och äcklig för varje dag som går.
Jag fattar inte hur en mäniska som henne kan vara så äcklig, dum och ja bara helt avskyvärd.
Jag skiter fullständigt i om hon "bara spelar en roll", fuck that. Det heter respekt, vilket jag tror INGEN har lärt henne. Att hon dessutom har vänner, blir jag förvånad över. Hur kan man stötta henne efter all skit hon skriver?

Någon dag kommer Alexandra Nilsson gå över gränsen och då kommer det vara försent för henne att ta tillbaka all skit hon skrivit. Payback is a bitch och saker kommer gå jävligt dåligt för henne om hon inte lär sig att hålla VISSA tankar i styr och sin käft stängd.

Nu har jag dessutom slösat min tid på henne, men det bryr jag mig inte om längre.
Stackars jävla sate säger jag bara.

Kommentarer
Postat av: frida

Läs min blogg och skriv vad du tycker om Anna Anka :)

2009-12-21 @ 21:40:51 / URL: http://kissemjau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0