öörks

Vaknat, dammsugit, moppat. Nu ska man duscha, klä på sig, sminka sig. Men sängen är så skön och varm!
Skum natt igår..eller morgon kanske det var då min hjärna fucka ur vid fem tiden (på morgonen).
Den fick lust att gråta över boken jag läste, fan äkta kärlek det paret hade iallafall.
Boken boken boken, den var så jävla underbar. Så bra boken var. Man tror att det bara handlar om fyra tjejers chock över en mans giftemål men This Charming man är så mycket mer än det. Misshandel, alkholism fyfan vad Marian Keyes skriver bra böcker säger jag bara. Alltid ett meddelande med böckerna, verkligen läsa mellan raderna. Som sagt, grät haha. Som vanligt när jag läser riktigt bra böcker.
Nej, nu ska jag göra något så jag inte blir sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0