Hello sexy

Är hemma, slutade 16.00 och var hemma 16.05 hoho.
Pratade lite med far min som berättade att min biljett till Chile kommer att kosta 10.400 kronor -ouch.
Får lite ångest för att jag faktiskt inte betalar ett SKIT för min biljett.
Jag jobbar bara när dom behöver vikarier i skolan och det är inte ofta, tyvärr. De pengarna kommer att gå till en "massa" dollars haha.
Sen kommer min kära mor (och kanske far) att skicka pengar till mig varje månad.
Fifan, ibland är det skönt att vara minstingen i familjen och FÅ det mesta haha.
Fast jag hatar att vara bortskämd ibland, ångest ångest haha.

Nej, nu ska jag käka lite.
BYEBYE!


Ps: FUCK Kniven mot strupen - jävla skit program som härmar Gordon! *UÄÄÄH*!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0