jävla ångest

Jag vill fan hem, nu. Hem till Sverige. Jag vill inte vara kvar här. Ångesten har blivit värre nu här än där hemma i Sverige, känns det som. Har ont i magen, kan inte sitta still. Tittar ut genom fönstret och ser ett land som inte är mitt. Så okänt fast jag har varit här ett bra tag nu, det är inte hemma. Det är verkligen inte Sverige. Jag räknar dagarna tills jag sitter på ett flygplan påväg till mitt hemland. Jag är svensk svensk svensk svensk. Jag må inte ha det svenska blodet men jag är född, uppväxt och utbildad i Sverige. Så Chile är inte mitt hemland, det är inte mitt någonstans. Jag har bara släktningar här, inget mer. Inget liv, ingen kärlek, just family. Thank God for that. Som skrivet innan i några andra inlägg, hit ska jag komma i max två månader ENSAM. Tre månader om jag är med någon men aldrig fan ensam igen. Nej nej nej! Nu ska jag dricka klart mitt te så jag kan dra och köpa min bussbiljett. CYA!


Kommentarer
Postat av: Wallerie

Jag blev jätteförvånad när du sist skrev att du hade missat eclipse trailern som kom ut förut, sånt får ju inte hända! Så tänkte bara länka dig för säkerhets skull så du inte missar nu heller.



ANDRA OCH SISTA ECLIPSE TRAILERN! <3

http://www.youtube.com/watch?v=CScK6D3KROM&playnext_from=TL&videos=yB7ozfZy-2A



(hoppas du har det braaaa)

2010-04-25 @ 19:36:18 / URL: http://wallerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0