310810

Sitter här och stoppar i mig lite äggröra, så lite som möjligt för att jag ska in till stan idag med moder min och äta Injera! Yay! Varför jag ens äter nu är för att jag inte ätit alls idag och jag vet att jag bara kommer att glupska i mig eritrianska maten om jag inte äter något litet. Har tagit 3 tuggor och jag tror det får räcka för nu haha.
Har hunnit duscha så nu är det bara att klä på sig och sminka sig lite som fattas. Får bli något bekvämt idag, för något annat orkar jag inte med. Förresten har jag ingen att vara fin för nu haha, det gör man bara för en speciell person (;
Åh, måste skaffa sånna där sköna mjukisar som säljs i FootLocker, dom ser så SJUKT bekväma ut haha. Okej, måste dra nu annars blir det stress :)
PEACE!



Världens godaste mat! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0