brist på rubrik!

Argh! Jag suger på att komma på rubrik namn, ibland skriver jag bara random grejer som dyker upp i mitt huvud. Som t.ex igår så skrev jag "daisy who?", alltså wtf tänker jag nu? Hur dök det upp från ingenstans, det är frågan.
Aja, jag sitter just nu i handduk och ska klä på mig fort för att jag ska följa med ena systern med hennes barn och träffa den andra systern med barnet haha, fullt med skitungar idag alltså. Har ändå ingenting bättre för mig, funderar på att ta med mig matteboken och läsa igenom den och frågorna jag fick i måndags. Har en känsla av att vi kommer att sitta och fika i typ 40 år (;
Nej, men nu gäller det att skynda! Det kanske blir bilder idag och då lägger jag upp några. For now får ni nöja er med "gamla" bilder. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0