I miss you!

Hejsan bloggen! Hade du kult på restaurangen? HAHA, nej gosh vad tråkigt!
Det har vart en lång dag för Sindy idag! Vaknade vid åtta och sprang iväg till natukunskaps provet vilket faktiskt gick bra, thank God! Siktar ändå bara på G när det gäller det här provet, får se om jag vågar sikta på VG nästa gång.
Efter det blev det en skön träning på gymmet, åh vad underbart! Efter det blev det att hämta upp Crystal.

Vet ni en sak jag saknar? Ni kommer aldrig tro mig..men det är så svårt..
PHINEAS AND FERB! Jag tror jag har kollat klart på alla kapitlar på de, till och med de nya! Åh är överlycklig! Insåg att det finns ett par st som jag inte har sett. Jag rekommenderar er det här, hur barnsligt det än är haha.
Har även fastnat vid en som heter "Totally Spies" som jag har för mig att de visar på Disney XD haha, helt sjukt bra. En sorts animé är det, vilket gör det hela mycket roligare!
Nej, måste ta och kolla på Phineas and Ferb nu, lägger in dom snart!

Kommentarer
Postat av: -

hur barnsligt det en är haha.

hur barnsligt det än är* haha.

2010-08-26 @ 00:02:01
Postat av: Lisa

nu förstår jag ingenting.....

2010-08-27 @ 16:38:45 / URL: http://sumthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0