no comments on that one

Tänker bara skriva av mig lite av mina jobbiga tankar haha, again.
Jag tänker inte höra av mig längre, för det är jag trött på. Trött på att ha en "konversation" som bara slutar mitt i bara för att du "glömmer" bort en. Trött på att vara den första som skriver, den som måste hålla kontakten för om inte jag gör det så gör du verkligen inte det. Jag vet att jag ibland kan bara bryta "konversationen" och det ber jag om ursäkt för. Men som sagt, när jag inte hör av mig till folk så hör folk inte av sig till mig. Det är alltid jag som måste göra det och nu när man inte orkar så kanske dom får för sig andra tankar till varför jag inte hör av mig. Att jag kanske är för upptagen med någon annan, vilket är ren bullshit. Jag är inte säker på att det är så ni tänker, men om det är så är det som sagt skitsnack. Jag umgås med dom som jag kommer bra överens om och dom som får mig att känna mig bra och som får mig att skratta. Även om jag inte umgås jätte ofta.
Men ni som väntar på att jag ska höra av mig kommer att vänta länge, för inte fan tänker jag göra det längre.
Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0