yff

Internet! För en stund.. :(
Eftersom jag inte kommer kunna sitta här länge tänker jag passa po att skriva hur mycket jag saknar dig.
Saknar att kunna prata med dig tills det är morgon hoho, höra din röst och se ditt leende :)
Det är svort att lyckas med det här i Concecpcion pga internet som moste delas med typ tre personer, men när jag är i Viña so kommer det ändras. Vet inte om du kommer att läsa det här men om du gör det so kan du ju alltid lämna en kommentar, if you feel the same :)
Varför skickar inte jag detta genom facebook eller nogot kanske man undrar? 
Jo för att...jag fick lust att skriva det po min blogg so EN MASSA JÄVLA MÄNNISKOR ska läsa hur saker är :)
over and out, peace :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0