HEJHEJ jag sa HEJ!

Nu sitter jag med äldsta syster, hennes dotter och min mor i vardagsrummet. Vi väntar på att timmarna ska gå så att vi ska börja åka mot Arlanda. När jag skriver detta skakar jag faktiskt lite, jag är nervös men jag känner inte nervositeten i magen. Igår sov jag med mami och papi, jätte mysigt haha!
Ja jag vet, jag är mammas och pappas lilla flicka. Ynglingen, sladdisen kalla det vad ni vill. Det brukar komma med förmåner haha. Nej men här sitter man och bara väntar.
Ska bara sitta här och vänta, kanske sminka mig lite till bara för att göra något och vänta tills mina filmer är klara. Väskorna är så fulla, inte bara med kläder utan med presenter också! Med böcker med för den delen.. :$
Nej nu ska jag vara lite social här eller något så vi får se om jag hinner  blogga en gång till eller om nästa gång blir i Chile!


Vi höres hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0