home sweet home

Kom nyss hem! Argh, galet mysigt. Älskar sådana här middagar, det var länge sen vi var på sånt.
Urgulligt att de bjöd hem oss hihi!
Ändå, nu är jag iallafall hemma och ska börja packa lite. Börjar bli riktigt jävla nervös, har så sjukt ont i magen och vill bara spy så fort jag tänker på att jag ska sitta på ett plan till en annan världsdel om en timme.
Shit vill verkligen inte tänka på det här just, mår bajs bajs nu.
Jag är 99% säker på att när jag väl sätter mig på planet kommer jag att stortgråta, böla som ett jävla barn. Gråta kommer jag att göra innan också, men jag menar att känslan av att vilja dö kommer verkligen att kännas då. Rejält.
Tyvärr måste jag sluta nu för jag fick lust att böla haha. Så ska gå och packa väskan medan jag griner som en stor tönt. Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Vannaa

fan Sindy..=/ hoppas allt går bra och att dessa 9(?) månader är värda att du e borta från oss sååå länge..

tänker inte säga att allt kommer o bli bra för jag kan tyvärr inte se in i framtiden men saker lär bli som de blir och hoppas det blir så de gynnar dig!

Nu får du se till att kunna avlägsna alla dina smärtor, tankar o idéer till fan ATACAMA öknen o lämna de där så vi får tillbaka en nyare o fräschare o gladare Sindy!! hoppas resan går bra och kommer följa varenda minsta lilla steeeg du tar i chile så bäst för dig o uppdatera HÄHÄ! kommer stalka dig som fan hahah .. men men de va nog allt vet ej vad mer.. detta blir min sista kommentar som bloggare haha resten lär vi som bara .."la ivanna"

ha de sååå braaaaaa.. NJUT av värmen som e kvar än så länge.. och se upp för väskryckare!!! de lär vara ganska snabba som små jävlarna hahah.. Kraaam!! o lycka till

2010-01-17 @ 01:05:33 / URL: http://vannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0