no contact

Dagen börjar jobbigt, skulle inte ha gjort mig så mycket om det inte vore för att jag åker på måndag.
Har sovit skit dåligt och mår som ett as. Saken blir inte bättre av att mamma går runt och halv skriker om hur oduglig jag är och att jag sedan bråkar med pappa är ingen höjdare det heller.
Jag hör hissen och antar att det är mamma, vilket betyder att helvetet bryter loss snart.
Får väl gå upp, med världens huvudvärk och ångest och gör allt som "måste" göras. Samt få skit kastad på en.

jag är så nära på att bryta ihop.
så nära..

Kommentarer
Postat av: M

Jag är van med såna idioter så jag bryr mig inte längre ;D Kram

2010-01-16 @ 11:28:11 / URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0