teehee

Åh så trött man kan vara! Egentligen skulle det inte komma så många hit, men det blev så iallafall hihi.
Fina kusiner kom hit och grattade mig och vi satt alla och skrattade gott vid matbordet och hade det trevlig. Jag hade det trevligt iallafall haha!
Imorgon ska jag på bio med mor, syster och Jana. Vi ska se Sherlock Holmes *muuuums*. Gosh Robert Downey Jr. är så otroligt SNYGG! GRROAWR! Jude Law är inte så pjåkig heller fan hehehe. Att den är regisserad av Guy Ritchie gör det ännu bättre! Han är så jävla grym. Han har ju bland annat gjort RockNRolla och Lock Stock and Two Smoking Barrels. Filmer jag rekomenderar er att se!


Kommentarer
Postat av: Sandra

grattis!:D

2010-01-06 @ 17:11:03 / URL: http://blandminaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0