Back in town.

Såja, nur är man hemma. Nu kan man skriva i bloggen i lugn och ro och utan stress :)
Försov mig helt idag hemma hos syster och firck springa hem, duscha, byta om, sminka och gå till tåget. Idag åkte mor och jag till moster som bor i Tumba där vi hade ytterst trevligt! Två av kusinerna var där, avgudar de haha så jävla störtsköna dom är alltså. Sindy humor på hög nivå! :D
Kom hem tidigt idag då vi fick skjuts, ganska skönt istället för att åka buss till Tumba sen tåg till Söder sen byta tåg till Jakobsberg. Usch usch, jag önska dom bodde närmare :(
Sitter iaf nu och äter lite kyckling wook och förbereder inför kvällen, ska ha lördagsmys med mami och bara sitta här och ta det lugnt medan vännerna är ute och festar haha.
Igår var man i Kista centrum och kollade runt lite, har äntligen köpt mina boots. Blev helt kär i dom när jag kollade på dinsko's hemsida när jag var i Chile det här året. Såg dom typ i april och kunde äntligen köpa dom, Kenza han förre mig tyvärr snyft haha. Tänkte liksom, om Kenza har dom så kommer alla gå och köpa dom. Fan fan fan :P
Nej ska ta och äta klart nu och sen gå och tycka synd om mig själv då jag saknar mina bebisar Claris och André haha.

PEACE!


2day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0