BACK OFF BITCH.

Aargh vilken dag! Helt sjukt jobbig, det har vart en jäkla berg och dalbana idag alltså. Har lämnat André i stan för att han skulle iväg till dumma Norrland, tillbaka till lumpen. Sen var det helt mysigt hemma, tills ja..det ska vi inte tala om just nu haha. Gick ut och mötte upp Sorena och Ava för att lugna nerverna, hjälpte mycket faktiskt. Möte senare upp Clarisa, Lisa, Sabina, Sara och Patty i centrum med Sorre orre och Ava haha. Sen kom det några till och plötsligt var vi ett gäng på typ 15 personer, typiskt Jakobsberg haha. Smsat med André typ hela dagen, psykos för att man inte kommer se honom på ca. 2 veckor. Fan va jobbigt säger jag bara! Saknar honom redan liksom.
Åt världens godaste mat idag, skrev om det innan och imorgon kommer jag äta ännu mer gott!
Imorgon ska vi äta INJERA, YEAH! Det är eritriansk mot, hur gudomligt gott som helst. Innan det ska vi på Nationalmuseét och kolla på några målningar som några skandinaviska målare har målat, skit fina. Men först måste man åka in i djungeln och hämta mitt älskade halsband som jag har saknat så otroligt mycket. Brukar alltid ha på mig den och äntligen kommer jag att ha den runt min hals. Skriver mer om det imorgon för just nu måste jag lugna ner mig igen haha.

Nu blir det natti natt för moí, buenas noches peeps! <3


Keff mobilbild i know, mums iaf!


Looking like a neeeeerd, men flätorna min älskade Lisa gjorde <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0