fjollor kommer och går haha

Haha hundra spänn på att DU sitter och läser denna inlägg, det kanske tar någon dag men du kommer att klicka in dig här och läsa det här. Så patetisk som du är lilla gubben. Jag tänker inte förklara hur det blev han och jag, det behöver du inte veta. Jag tänker slösa min tid och detta inlägg på dig eftersom det är enda gången jag ger dig den luften. Du är inget, det har du aldrig varit och det kommer du aldrig vara heller. Du är ett skämt för världen, för dina vänner och för din familj och det vet du också. Du har seriösa problem och du mår verkligen inte bra, jag säger inte det för att vara elak utan för att det verkligen är så. Trodde du att jag skulle springa tillbaka till dig så fort du sa förlåt till mig? Som om jag skulle glömma allt sådär bara. Jag visste att om du beter dig så en gång så kommer du alltid att vara sådan skitunge, precis som du beter dig nu. Iofs, nu beter du dig bara som en riktig fjolla alltså haha, jag har inte ens sett tjejer bete sig så som du beter dig. Du blev RÅ dissad av mig din dumma chilenare, RÅ dissad Vem vill ha en pojke om man kan få en man? Alla vi sitter och skrattar ÅT dig när jag drar mina historier om dig, mina vänner kommer skratta ännu mer när dom får höra att du snart får en polisanmälning mot dig också haha.
Inte undra på att jag valde honom före dig gubben, han är bättre än dig på alla möjliga sätt! Allt du är "bra" på kan han göra bättre, mycket bättre. Get it? Han är allt du inte är och allt du aldrig kommer att vara. Sitt du där i din äckliga etta i äckliga förorten och rök ditt gräs som den pundaren du är, rök skiten och släng bort hela ditt liv på det och bli van med det! För där du är nu, där kommer du vara tills du är 60 år gammal. Du kommer vara känd som killen som kasta iväg hela sitt liv, pundaren som lekte ghetto tills han blev en gubbe, idioten som INGEN ville ha.
Jag skrattar ÅT dig och ditt patetiska liv, du är spott under min sko.
Now, fuck off. Har inte du ett liv att förstöra haha? PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0