God morning Spain!

Sista dagen här i Spanien idag! Helt sjukt skönt att komma hem faktiskt hihi. Har packat ner det mesta, förutom två handdukar och tandborsten som ska ner allra sist. Ena handduken ska hängas ute så att den kan torkas och inte är blött när man lägger in den. Det är 41graders värme här, helt sjukt galet varmt. Det är FÖR varmt för mig haha. Har även en konstig smärta i lungorna, har haft ont under hela natten och nu. Kan det vara så för att jag sniffa öl igår haha? Ölen råka typ explodera i min näsa så jag snorta en ganska stor del, man kanske fick det i lungorna? Vad kan det vara, blir orolig!!
Har aldrig känt sån smärta förut, :(

Nej, måste gå fixa mat nu!
Idag reser man så måste skynda !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0