I REMEMBER

Vilken seg dag alltså. Vaknade för en timme sen och skulle egentligen städa rummet men aah, sitter vid datorn nu haha. Lovar att städa klart så fort jag skrivit klar inlägget här ;)
Idag ska alla ut! Snyft, snyft. Etage öppnar inne i stan och skulle ha dragit dit om det inte vore så att jag måste vakna klockan fem på morgonen på lördag och åka in till Arlanda. Får väl fixa lite myspys för mig själv idag då. Vet inte om jag ska träna idag, får ångest när jag tänker att jag inte tränat på dagar så jag borde egentligen gå idag. Om det inte vore så att jag är så jävla seg och inte orkar haha. Vi får se hur det blir efter jag städar rummet om jag har ork eller inte.

Okej, drar och städar nu.
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0