you know that i'll always be inlove with you, right to the end

Jag är inte redo för det här, är du nöjd nu? Blockeringen är borta, jag ser allt. Jag tar in allt, jag är inte redo. ÄR DU NÖJD NU?!

För tårarna rinner, ärren svider, hjärtat blöder, jag faller ihop.
Jag kan inte andas, för varje andetag blir det bara svårare och svårare.
Min ångest blir värre, mitt hjälp är borta.
Jag måste ha något, jag letar för att jag måste lugna ner.
Hjälp mig, för jag kan inte andas!
Minnen kommer tillbaka, som blixten försvinner dom lika snabbt som dom kom.
Försvinn ur mitt liv, lämna mig ifred. Låt mig sova en enda natt utan att drömma om dig.
Jag orkar inte mer, jag ger upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0