Sky high motherfuckers

Goddagens!

Vaknade för en stund sen och har bara hunnit duscha. Sitter här och försöker få tiden att rinna, varför vet jag inte. För jag borde ta och fixa mig för idag ska jag och en vän till Viña och fixa min tatuering. Innan vi åker iväg till Viña måste jag även köpa bussbiljetter till Concepcion, usch vad ont det kommer att göra i plånboken då. Fan jag borde verkligen resa mig upp och börja klä på mig, åtminstone ladda telefonen då batterierna är typ helt döda! Men nej, har typ inga krafter. Kunde knappt sova igår natt. Satt och stirra på väggen, taket, fönstret jadu överallt. Till slut somnade man, men fan vad det tog sin tid.
Nej okej, nu ska jag röra arslet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0