Usch och fy!

Fortfarande sjuk, fortfarande dålig på att uppdatera bloggen. Usch och fy, usch och fy!
Har inte gjort något alls idag typ, bara städat lite i köket och i badrummet. Inget mer än det, resten av dagen har jag bara slöat framför datorn och spelar och tyckt synd om mig själv. Har tränat benen lite och innan läggdags ska jag träna magen. Får inte sluta träna! Kommer bli blekfet när jag kommer hem tilL Sverige annars, blääh!

Så ledsen var jag idag för att jag är sjuk (and ugly haha)


Kommentarer
Postat av: Wallerie

Hoppas duh kryar på dig snart! Jag har precis tillfrisknat efter en jobbat förkylning jag fick ANDRA DAGEN på jobbet. Aja, jag jobbade mig igenom den och nu är den borta.

Jag drömde om dig inatt!!! Eller ja, jag drömde och du var med i större delen. Vi var typ bästa vänner men efter en viss situation av missförstånd så blev vi ovänner efter att ha kallat varandra saker på blogger. En viss kille kan ha varit med i bilden...



Haha vilka konstiga drömmar jag drömmer, måste skriva ner den.

2010-03-31 @ 13:24:45 / URL: http://wallerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0