Boring day

Usch vilken tråkig dag det har varit hittills. Har bara vaknat, duschat och ätit. Gått ut en gång för att köpa något gottigott. De här senaste tre dagarna har jag inte sovit bra alls, mardrömmar om samma jävla person alla tre gånger! Vad är oddsen liksom? Att denna person fortfarande inte försvunnit ur mina tankar, usch! Tänker hela tiden hur denna person har det nu, med vilka han är osv. Det gör mig illamående men jag tvingar mig själv att tänka på det, att bli van med det. Så illamåendet försvinner för en gångs skull, så att jag inte drabbas av chock när jag väl ser det in real life.  Aja, enough about that. Känner hur huvudvärken smyger in, blä. Det är kallt, jag är trött och seg och jag skriver en riktigt tråkig blogginlägg!
Nu ska jag se klart Whip It som jag började se igår natt, ciao!



(gammal bild från sverige hihi)

Kommentarer
Postat av: Clääääääeeeerrrr

hörru, är inte det my Che Guevara tröja, va va va? :)

2010-05-22 @ 01:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0