fiken då

God dag!
Härligt väder det var idag på förmiddagen va? Sjukt najs! Vaknade, för mig, sjukt tidigt och gick till Komvux där jag pratade med en SYO. Nu vet jag iallafall vad jag ska göra, suck. Kommer bli klar med pluggandet när jag är en kärring ju haha. Men men, bättre sent än aldrig!
Sitter just nu hemma hos syster med min kära mor och systers bebis, vi sitter här och fikar en massa gott. De äter blåbärsmuffin och kärleksmums medan jag äter havrebollar och kärleksmums teehee. Senare ska man hem och fixa klart rummet och sen bara ta det lugnt. Imorgon blir det en härlig dag! I hope.. Hoppas vädret är lika fint som idag eller kanske ännu bättre!


Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0