Nattinlägg

Sitter här i systers kök och dricker te och försöker njuta av livet. Njuter av Sverige för fullt iallafall! Man måste älska svensk sommar alltså, det blir ljus tidigt och det mörknar sent, lukten av sommar, av naturen. Fyfan va skönt det är att vara hemma! Även om jag bara var borta i fyra månader så känns det som om jag vart borta mycket mer men samtidigt känns det som jag aldrig lämnat Sverige, som om jag aldrig vart i Chile haha. Helt sjukt. När jag kom fram i Söndags så var mamma och pappa där och väntade på mig, även en vän till familjen som heter Fredrik var där. När jag gick fram för att hälsa på Fredrik så känner jag hur någon petar på mig. Jag vänder mig om och skriker av lycka för det var lilla söta Clarisa som stod där! Efter två år och tre månader så såg jag henne där för första gången. Nej nu ska jag dricka klart teet och sova, vi ska upp med tuppen mañana!

God natt, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0