One day you will

Klockan är 02.05 här i Chile och det är sjukt kallt och dessutom sitter jag ensam här i vardagsrummet. Känner mig inte alls trött och jag vet att om jag går och lägger mig nu så kommer jag att ligga där och stirra upp mot taket som igår och känna en massa ångest. Däremot om jag sitter här och kollar på serier och filmer på datorn så kommer jag så småningom känna mig så trött att jag kommer att däcka så fort jag lägger huvudet på kudden. Jag saknar en viss person, otroligt mycket. Jag kan inte heller få tag på denna person då jag inte har några jävla batterier på mobilen. Jag måste köpa en Sony Ericsson mobil laddare här någonstans och det fort! Kommer säkert kunna köpa den på fredag, om jag har tur. Så mycket som går runt omkring i mitt huvud, jag vill sova men som sagt jag kan inte gå till sängen utan ångesten som ligger bredvid mig.

Vad ska jag göra..?



You wake up every morning and ask yourself
What am I doing here anyway
With the weight of all those disappointments
Whispering in your ear
You're just barely hanging by a thread
You wanna scream but you're down to your last breath
And you don't know it yet

Kommentarer
Postat av: Madicken

Haha min morse är lite söt :D

2010-05-20 @ 09:42:45 / URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0