Ursäkter, ursäkter

Hur många gånger har jag nu bett om ursäkt för min dåliga uppdatering? Typ tusen gånger? Nej inte så mycket, men kanske hundra då? Det är så himla svårt att uppdatera i ett annat land där internet är långsammare än en sköldpadda och när man inte är hemma. Jag sitter alltså instängd i ett hus hela tiden så mycket action får jag inte, det enda jag då har att skriva är vad jag ätit och vad jag gjort framför datorn. Belive me, that's not interesting haha. Jag lovar att det kommer att ändras när jag väl är hemma i Sverige. Jag vet dessutom att det inte är så intressant hur deprimerad jag är, vem vill läsa det liksom? Så jag ska försöka vara lite positiv också, I promise. Datorn går riktigt segt nu pga en video jag försöker ladda upp på youtube. Har suttit i över tre timmar här för att få den att ladda up haha, fattar ni nur hur segt internet här faktiskt är. För att ladda upp och ladda ner tar det en evighet! Det är en jätte tråkig videoblogg som jag gjorde igår när jag packade presenter, mer information om det kommer när videon väl lagts upp på youtube, blööh. Annars idag har jag lekt med en hund, lagat mat, kollat på Bones och The Office och nu ska jag starta om datorn för att göra en annan video! :D

Pööss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0