Wii!

Gu' jag är så sjukt trött, att vända om dygnet är så jobbigt. Jag har vart trött hela dagen och till slut så somnade jag på Clarisas knä här hemma hos syster haha! Syster och Clarisa sitter och spelar Wii nu och jag måste in på toaletten och vika lakan för att hjälpa syster hihi. Jag har inte laddat upp några bilder än, men det är för att jag inte haft tid för det än men om jag ska hem idag så lägger jag upp annars får det bli imorgon.
Igår var det en skön dag, gick hem till stora syster för att överraska henne och även för att kolla på min systerdotter som nu är sex månader. Hon har blivit så stor den där lilla mini skitungen hihi. Efter det så gick jag in till centrum för att möta Ava, Lisa, Sabina och Sara i Riddarpaken som ligger i kära hålan Jakobsberg. Vi satt där och tog det lugnt, sen så gick vi hem till Lisa där dom flesta drack kaffe och jag rakade av halva håret haha. Sen så var det inte mycket mer, gick hem åt och söta Clarisa kom hem till mig och vi köpte chips and dip och tjockade oss. Nu ska jag äta cornflakes, är hungrig hihi

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0