bajs

Kom inte på något bättre haha. Åh jag är så trött, ja vad förvånade ni blir va? Förstår inte ens varför liksom, brukar inte känna mig såhär trött om inte jag jobbar liksom. Men idag hade jag bara skola. Först prov, sedan engelska c lektion. Provet gick faktiskt bra, förväntar mig fan ett g på det. Måste även skriva klart ett papper som ska lämnas in som är till psykologi a, den måste göras för att få betyg på kursen. Jag hade tänkt plugga "hela dagen" imorgon men så hade jag glömt att jag har svenska c klockan 11, suck.
Fredag blir det INJERA, YEAH.
Aja, har ni sett vädret?! Asså helt effin sjukt hur mycket det blåser och det slutar liksom inte snöa heller för den delen. Så jävla kasst alltså.

Så har inget mer att säga just nu. Ska bara ta det lugn lite nu och sedan plugga, alltså läsa Pride and Prejudice boken -  som för mig inte räknas som plugg utan bara..chill ;)


Lägger in den allra första bilden som lades upp på zgl.blogg.se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0