Feeling happy, but I wont tell you why

Okej, jag vet nu vad som ska göras och jag vet varför det ska göras. Jag har dom rätta anledningarna, hoppas jag. Jag vet inte bara hur eller när. Jag tänker inte ta på mig skulden när det gäller dom val jag tar, jag tänker med hjärnan och inte med hjärtat när det gäller detta. Det är lätt att välja fel när man tänker med hjärtat, jag har gjort det för många gånger. Sista gången jag valde med hjärtat var för att jag ville se hur det kunde bli.
Ville se om det gick att fixa, men jag har insett att det aldrig kommer att bli annorlunda.
 Det kommer att vara samma skit hela tiden och jag är inte värd det. Jag är värd så mycket bättre.
Det jag är rädd för är att jag ska välja fel, att jag kommer att ångra mig och det vill jag inte.
Jag måste vara stark och jag behöver alla mina nära och kära som backar upp mig när det gäller detta. Låter sjukt allvarligt detta haha, men det kan man nog säga att det är.
Vissa kommer att förstå det här och vissa kommer ha noll koll och dom som har noll koll på detta är nog just dom som inte är mina nära kära och som inte känner mig. Jag tänker inte förklara mig, ni som fattar ni fattar.
Ni som inte gör det, gör det bara inte. Ställ inga frågor heller för jag kommer inte att svara, särskilt om ni är helt ute och cyklar med frågorna. När det gäller hela denna historien har jag några jag måste prata med, face to face. Jag måste informera dom om att detta ska ske.



Förutom detta har dagen börjar skit men senare har den bara blivit bättre. Jag somnade ganska sent igår, vid typ sex tiden på morgonen haha. Vaknade sedan halv åtta för att jag var tvungen att vikariera, inte kul.
Drack två "redbulls" och typ tre, fyra koppar kaffe.
Men som sagt, dagen blev bara bättre. Som rubriken säger "Feeling happy, but I wont tell you why" :)
Efter mina val, efter några månader, så får vi se vad livet har att erbjuda mig.
Jag är iallafall väldigt nöjd med min nya "hobby". Haha låter helt jäkla fel, men kan nog inte förklara bättre.
Jag är en utpumpad Sindy just nu, det måste ni förstå.
And by the way, I cross my heart and hope to die när jag säger att år 2011 kommer att bli en effin förändring för mig, för mitt liv.

Nu, I'm hungry och måste plugga. Så peace off mtf <3

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0