I'm still hoping for changes..

Hittade ett grymt citat på en söt tjejs blogg. Så jävla klockren, håller med den och blir ledsen över att man ens ska hålla med. Här kommer den iallafall.

"There's a point in life when you get tired of chasing everyone and trying to fix everything but it's not giving up, it's realizing you don't need certain people and their crap"


Om jag kunde skulle jag dra, för länge sen. För det är inte rättvist, inte för mig. Jag vill säga att det även inte är rättvist för dig, men jag kan inte. För jag kommer inte på något jag gör fel. Jag är ärlig, jag finns alltid där för dig, jag lyssnar alltid och jag respekterar. Om jag gör något fel vill jag att du berättar för mig så jag inte gör om det.
Och du med din hämnd, jag sårar aldrig dig med flit men du. Du kan bli så hemsk ibland och du sårar med flit.
Du krossar hjärtat med flit och varje gång är det jag som sitter där och låter tårarna rinnar och tänker på vad jag nu gjort fel. Jag förstår inte hur du kan vara så elak, så ond. Igen, för det här är inte första gången.


Jag förstår inte hur jag kan vara en sån idiot att jag stannar kvar, oavsett vad..
Plötsligt ångrar jag allt i mitt liv..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0