worst like, ever?

Ja "god morgon" på er små bakis filurer.
Jag står här och lagar mat samtidigt som jag uppdaterar bloggen, hehe. Tar över matlagningen efter far min eftersom han var tvungen att gå. Så här är jag ensam, med kycklingwooken. Är inte alls hungrig, mår bara illa av att tänka på maten och känna lukten av det. Blev däremot sugen på potatismos, så det ska ätas.

Igår åt man injera med mina älskade syskon. Det var skit najs i början, lite sådär vid slutet. Servicen sjönk när en grupp på typ 30 pers kom och skulle äta där för dom hade reserverat. Vi blev totalt bortglömda och servicen var bad bad bad när man frågade efter något. Så till Ethio-Star i Rådmansgatan ska man till när dom inte har många gäster, typ en vardag. Dessutom så tjaffsade man med någon man älskar så det gjorde ju inte saken bättre utan det förstörde hela min kväll.

Idag är det lördag, idag händer inget. Idag pekar jag fuck you till alla.
Nu ska jag äta och sedan plugga.
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0