Good day good day my fellow mateys!

Jag förbluffar mig själv varje gång jag skriver random rubrik namn, hur kommer dom upp i hjärnar egentligen?!
Aja, jag vakna för en timme sen, höhö och sitter och äter klart nu lite snabbt. Pasta med tonfiskröra. Ska iväg och träna sen flyga hem och duscha för att följa med mor min till Willys och handla. Det är en massa som måste handlas, till Kaylees födelsedag och lite saker jag tänkte ta med till Ming och Marina på lördag hihi.
Men är rädd att det sista inte kommer att bli av? Skickade iväg ett sms men väntar på svar nu..hon kanske fortfarande har skola? Hoppas det :(
Känns lite onödigt att köpa i systemet och sen inte använda det haha :D
Men nej, nu blir det chop chop så jag inte blir försenad till allt! Ciao!


Är det bara jag eller ser jag inte ut som en liten pöjk här? -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0