Bakom dig

Du är min ängel jag svär du är min guzz.
säg hur fan jag ska andas utan luft.
hur ska jag leva utan dig jag kan inte se mig utan dig.
Och du vet jag är din man för jag vet du är min tjej.
Du väntar om jag sitter, du backar mig mentalt.
Och det är just därför du som blir mor till mina barn.
jag tar dig från ghetto liv till ett bättre liv och du har varken hört, sagt eller sett ett skit.
jag vet jag kommer vinna med dig som kvinna.
du vet jag måste springa om paran ska regna.
ta mig på mitt ord och jag lägger mat på vårat bord.
Och du vet jag fixar flos för det rinner i mitt blod.
Jag är så tacksam för att du står här.
Jag är så jävla glad för att du finns kvar.
Sindy, min ängel jag svär du ger mig glädje stanna vid min sida jag ska ge dig hela världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0