Grown Man

Sitter och lyssnar på musik, skulle skriva lite här och kolla fejjan innan jag fortsätter med disken haha.
Jimmy är ute med hunden och jag vakna för en stund sen och diskar som sagt.
Har inte uppdaterat på lääänge för jag har leediiiiiigt och njuter av varenda sekund av det haha.
Har även vart super seg, I wonder why, men det gör inget hihi.
I fredags kom Jaqcueline och Cristobal hit, det blev lite dricka och så drog dom till MP haha, kunde ha följt med men ville helst dra dit med Jimmy och vi kan tyvärr inte lämna hundfan för länge haha.

Nej ska börja diska igen, lyssnar på Lil Wayne - Grown Man, den är bra. Hade tänkt att njuta av den idag men sen så får jag en massa äckliga bilder i mitt huvud, tack vare för att någon inte kan hålla sin käft stängd :)

Fett synd om man råkade öppna käften när alla var här i fredags.
Inte bra :)


Diska var det -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0