Ciao Bellas!

Har riktigt tråkigt just nu, usch!
Jimmy ponken är i Ikea med sin mor och handlar lite saker, så jag är ensam hemma och är hundvakt haha.
Kan inte lämna Aki ensam i en sekund för då kan saker hända, hemska saker!! Fyfan alltså.
När älsklingen kommer hem så ska jag ta mina stuff och dra hem till mamma. Måste upp tidigt imorgon för att gå hem till syster och hjälpa henne med dottern. Stackars syster har brutit handleden pga klantighet haha!
Sen efter det blir det hem igen.

Får även se om jag hinner hem någon timma innan åtta, för då ska jag träffa Ava en stund och bara sitta och kedjeröka, dricka kaffe/te och snacka lite om allt mellan himmel och jord.
Fast så som det ser ut nu så kanske det får bli klockan nio istället? Om inte hon ska kolla på något som typ Big Brother eller något vid den tiden haha!

I lördags var jag på kalas, hihi. Jimmys syster dotter fyllde hela åtta år och det skulle ju firas!
Tänker på min Crystal som fyller 7 år detta år, helt sjukt hur tiden går snabbt. Det var inte länge sen min lilla tös bara var en liten plutt som vägde lika mycket som en mjölkpaket haha.

Usch jag uppdaterar så dåligt har jag märkt. Fattar inte varför jag bara får lust att uppdatera när jag är ensam liksom. Mjo, kan bero på att man har andra saker att göra när sambon är hemma. Som att spela Black Ops hahah!

Mitt finger är handikappad btw, skar upp en äcklig bit från fingertoppen med ett glas som hade gått sönder.
Inte kul någonstans. Så fort jag råkar röra vid den så får jag sjukt ont! Ingen plåster har man heller haha, fattiglappar. Åh apråpå lappa, snart kommer lönen! Är sjukt nyfiken på hur mycket jag har tjänat in efter två veckors slavarbete haha.

Nej, nu ska jag ta och göra något annat underhållande. Spela lite kanske?
Höres! :D


Lägger in en gamling, då jag inte har några nya bilder ALLS på moi haha :D
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0