show me some lööööve

Är hemma hos mami och papi och väntar på att tiden ska gå. Ska gå och hämta upp ett bord till lägenheten hihi. Kasta iväg ena soffan och sen är det bara att vänta tills februari kommer för att komma vår kära bäddsoffa haha.
Är så sjukt otroligt trött och är så jävla glad att det är freeeeedag! Har jobbat ihjäl mig hela veckan och även pluggat som en galning.
Så idag blir det bara chill chill chill och trippel chill. Om älsklingen är med på det så är det bara bra haha.
Åh jag är så lycklig och så ... ja vi får se om jag är det snart haha.

CIAO!

Kommentarer
Postat av: irma

jag vet att du kan.que lindo resultados de tus estudios mi ninni pechocha.Orar sin cesar dice el Señor cuando te vengan esos pensamiento obscuros oki.Te amo mi niña bonita

2011-01-29 @ 23:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0