All in one. 24 juni 2011

Det känns som jag har en massa jag vill skriva av mig, det känns som om jag är irriterad men ändå inte.
Om tretton dagar ska jag och baby åka till Grekland för en vecka och bara chilla.
Sindy är så duktig att Jimmy fick säga till att vi ska till ett helt annat hotell än den jag trodde hahaha.
Jag är så jävla fail så det inte är sant. Vårt hotell har inte pool men hotellet har en "syster" precis bredvid som har pool och all shit dom har får vi ta och använda. Så det är bra iaf, det löste sig liksom? Hahah.
Vi är nu dessutom närmare stranden än vad vi trodde, andra hotellet har ca 100 meter till stranden medan vi har 40 meter dit!

Så ser hotellet ut iaf och på andra sidan har man "systern" haha.
Den här resan kommer att vara helt jävla underbar, ni anar inte! Det blir vår första resa som gifta, vår första resa ever faktiskt haha. Vi kommer att sola, chilla, leka i havet och poolen, dricka bärs och röka röda Marlboros.
Vi kommer att vara det paret som påminde mig om när jag var i Grekland för allra första gången med storasyster Kathy!
Som sagt, det kommer att vara helt jävla annorlunda! Med en person man verkligen älskar, med sin bästa vän och med sin back-up haha. Min man, tre i ett. Vi har planerat så mycket så det inte är sant haha. Dagen vi kommer fram ska vi komma fram, packa upp allt och sen dra och handla. Sedan blir det chill och sedan fixa sig för att äta ute. På fredag eller lördag kommer vi vakna, äta, sola, bada, duscha, äta, chilla, äta och sedan festa!
Ingen aning vart vi ska, men vi är där för att utforska ;)



Så det var det med resan. En panik grej jag får nu är, min vikt.
Jag vet, jag har redan åkt dit som ett fetto så varför inte detta år också? haha.
Jag borde skylla mig själv som inte gjort något åt saken innan men men, bättre sen än aldrig?
Ska börja träna idag och även äta rätt från och med idag. Det ska bli mer kött och mindra pasta och sånt. 
Det kommer bli sjukt svårt då det är just pasta, potatis osv som jag älskar! Hatar köttet haha.
Men vill man vara fin, får man lida pin. Det får bli sit-ups, armhävningar och benen från och med idag och fram till resan. Jag ska kämpa! Sen väl i Grekland ska jag ha allt, gör inget om man går upp lite av det man gått ner till haha, för sedan blir det hemresa till Sverige och där börjar träningen igen.
Jag ska fan ner till 55 kg om det är det sista jag gör i mitt liv haha. Det är inte för lite och det är absolut inte för mycket. Det är absolut perfekt!



Det här är inte målet jag vill uppnå iaf. That's tooo much. That's a effin skinny bitch.
Jag kommer aldrig att förstå varför man vill se ut såhär? Det här ser bara ohälsosamt ut och inte vackert någonstans. En riktig kvinna ska ha former, an ass and some boobs. Så enkelt är det.
För mig, är inte det här attraktivt någonstan. If i were I man..I wouldn't have a boner right now hahaha.
Funny shit = När jag sparade den här bilden, kan ni gissa vad den hette?
"Victoria's Secret - Body for everybody". HA-HA-HA!
Menar dom hudfärg då eller? Dom här töserna är typ alla LIKA smala eller så är dom smalare, äckligt smala.
Att Victoria's Secret använder dessa kroppar som en ad för "body for everybody" är det bisarraste jag någonsin sett i mitt liv, kinda haha. Nej nej mina vänner, en riktig kvinno kropp ska ha lite fett i sig som sagt.
En skådespelare vars kropp jag kan dö för är Scarlett Johansson. Hon är söt, fin, kanske lite sexig men inte vacker som jag tycker andra personer är. Men hennes kropp vill jag ha. Hon har min drömkropp.
Just watch and see.


Ingen kan neka att det här är den perfekta kroppen. Inte ens min man ;)
Förutom detta har jag väl inget att klaga på? Förutom några bitterfittor haha. Dom få gångerna man ser dom så ser man deras blick. Låtsats som ingenting men frustrationen inom sig döljer dom inte så bra haha, fail?
Det är inte mitt fel att jag fick något som alla söker. En man som älskar mig precis för den jag är, som gör allt för mig och som behandlar mig som en drottning. En drottning och en kung tillsammans <3


Det var exakt det som hände. But who gives a rat's ass <3

Kommentarer
Postat av: Lotta Arnehed

Hej hej vad spännande dina poster verkar! kommer verkligen att läsa igen. =) Ha en trevlig dag ;)

2011-07-01 @ 21:24:38 / URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0