bored.nu

Hur bor du: Typ lägenhet? Haha
Brukar du komma i tid: Oftast inte
Hur lång är du: 163 typ
Kan du laga mat: Jajamensan
Vad jobbar du med/pluggar du: Förskola (vikarie), Historia A just nu
Vad har du på dig just nu: Jeans, linne och Adidas tröja.
Har du någon fobi: Typ?
Hade du en bra kväll igår: Jajamensan!
Vilket är ditt senaste inköp: Hallonsoda :)
Din favoritdryck på morgonen: Te?
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jobbet.
Har du sovit i din egen säng inatt: Aah, hos mor :)
Vad hade du sönder senast: Oj, kommer inte ihåg.
Vem snackade du med senast: Jimmy
Varm favoritdricka: Te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten!
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: Länge sen
Saknar du någon just nu: Nej
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara jobbig?
Någon jag stör mig på: Alla dessa falska människor ;)
Intressen: Öh, typ spela och filmer och läsa höhö
Senaste person du kramade Jimmöö
Senaste person du ringde: Mamma, tror jag ^^
Senaste person som ringde dig: Jimmy..I think
Vad drack du senast: Kaffe!
Vill du ha barn: Jupp jupp
Längtar du till din nästa födelsedag: Hmm, nä?
Har du rakat dina ben någon gång: Haha ja?
Är du sugen på något nu: En käftsmäll haha
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: När jag väl dricker så typ en eller två
Använder du hudkräm: Ja. när jag kommer ihåg haha
Attraheras du av män med skägg: Jöpp
Micro-pop eller poppa själv: Micro
Brukar du baka: Ja!
Röstade du i det senaste valet: Höger
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jadå
Vilken låt lyssnade du senast på: Kommer ej ihåg
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja
Vad tycker du är äckligt: Falska människor haha
Har du pengar på mobilen: Jupp jupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0