Tihi

Tänkte inte att jag kanske skulle skriva lite längre för er UNDERBARA läsare (höhö).
Vakna för ett tag sen och ska snart hoppa in i duschen. Har fått ett underbart mejl från Nordic Light Hotel, det är därför jag älskar dom så mycket just nu haha. Dom har gjort den 15 maj ännu mer perfekt, hoppas jag?
När allt är bokat och klart ska jag visa er vad jag menar ;)
Baby har vart sugen på Thai mat ett bra tag nu så jag tror vi ska äta det idag?
Jag har bestämt mig för att sega EXTRA mycket, om det ens är möjligt, och göra typ inget förutom plugga.
Pluggandet ska börjas med så fort min Historia A bok kommer, kommer bli skit kul! Har distans kurs på det :)
Aja, och det här extra segandet har med att jag ska börja jobba näst nästa vecka! Wie!
Åh va lätt man har att skaffa jobb alltså haha, tackar min fina mami för det och sen ska jag tacka mig själv för att jag är så jävla duktig att dom vill ha mig tillbaka ;)
Så ja, det blir jobb i Vittra Jakobsbergs förskola till augusti då jag "tar över" arbetsledarens jobb för att hon behövs i en annan avdelning nästa termin. Har jobbat för henne innan och för andra som jobbar där också innan och dom älskaaaar hur duktig jag är. Tydligen är det lugnt med mig där (; 
Värsta självförtroeende boosten jag får nu!!!

Jag kommer ha ett jobb, jag pluggar, jag har en man som älskar mig med hela sitt hjärta och skulle göra allt för mig och som dessutom väljer att dela livet med mig tills vi är rynkliga och feta haha. Giftemål vid 21 års åldern..underbart!
När man vet vad man vill, varför inte bara ta och göra det på en gång?
Aaaaaaaaaaaah, mitt liv är typ perfekt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0