Tjena mops

Gissa vem som tvättar idag igen?! Jo jag! Tre gånger har jag nu tvättat kläder, jag är bara för grym! haha
Är fortfarande förkyld men känner mig lite piggare än igår iallafall, ska snart göra te och äta frukost för att kunna ta Ipren så jag får tillbaka lite av min energi.
Idag blir det nog en helt vanlig dag, bara ta det lugnt och fokusera mig på att bli frisk så jag kan börja träna och jobba ordentligt. Skulle inte förvåna mig om jag skulle bli sjuk igen pga ungarna haha.
Blä, har fortfarande inte skickan Vigsel Intyget till skatteverket än! Ganska svårt när IT inte hör av sig för att skriva under så jag kan skicka iväg dom, suck. Både jag och Jimmy börjar bli riktigt jävla otåliga. Får nog be honom ringa upp idag. Kan nog tvinga honom att göra det haha.

Måste även få svar från hotellet, börjar bli orolig nu när man skickat iväg kontonumret liksom haha.
Men jag har massa mail som bevis IFALL något skulle hända ;)
Aja, nu ska jag fixa frukost och ja.. bara vara bäst i världen helt enkelt.
Bye bye hatare, hiiiiiiiiiiiiiihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0