:)

Jag ligger här bredvid min älskade sömntuta som sover för fullt. Ligger och lyssnar på regnet utanför.
Har hört regnet komma och gå hela dagen, suck.
Iofs är det mysigt, men man får inte ens lust att resa sig upp.
Det blev en rejäl sov dag idag då vi somnade vid typ halv sju tiden på morgonen. Ajabaja faktiskt haha.
Annars rullar livet på. Har ont i ryggen och magen, som mensvärk som kommer och går. Jag hoppas det är såhär det känns innan man börjar att komma igång. Vill ej vara gravid längre!! Jag vill ha min lilla prins i min famn.
Fast jag inte har hunnit med allt jag vill göra och träffa dom människorna jag vill träffa innan prinsen kommer, så vill jag att han ska ut ut ut!
Nä..nu började det typ ösregna och därom den där smärtan igen. Fyfan vad det håller i denna gång :(

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Amanda , kommer du ihåg?

Wow, hittade din blogg av en slump. Vad kul att du ska ha barn snart :)! Spännande! Du är en cool brud och du passar att vara mamma :). Hoppas allt går bra och lycka till!

Svar: Åh jag tror jag vet vilken Amanda det är!Om det är du så skulle det vara kul om du skrev igen hihi. Har inget mail eller något på dig här :)
ta hand om dig!
Sindy

2012-08-27 @ 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0