Bloggfrågor :)

Blev "uppmanad" av min fina kusin Melany hihi. Så tänkte svara

Vad är din bloggs syfte/n - Jadu, bara skriva av mig lite kan man ju säga. Skriver ju för hand också men det verkar inte räcka :D

Hur länge har du bloggat - Ingen aning, men inte mer än ett år iaf.

Varför började du att bloggaDet var mer en liten impuls grej om man kan skriva så. Gick trögt i början men nu uppdaterar jag lite oftare iaf.

Hur ser din bloggs framtid om du får fantisera frittHmm hmm, som nu? Fast större? Är det fel att tänka så? haha

Vad är mest positiva med ditt blogginnehåll -  Den är inte fejk, inte provocerande. Den är Sindy!
 
Vad är mest negativa med ditt blogginnehåll - 
Den är Sindy ;)haha

Vad tycker du om Kenza - Åh hon är så VACKER! Känner ju inte henne personligen men hon verkar så trevlig. Hon utstrålar inte bara skönhet utan även ödmjukhet.

Vad tycker du om Blondinbella - Har nog läst hennes blogg en gång, men hon är en vacker och smart tjej och verkar trevlig. Hoppas det går lika bra för henne som nu, if not better ^^

Vad tycker du om Kissie/Alexandra - Haha..jadu. Jag gillar inte Kissie. Vet inte om jag gillar Alexandra heller..men det lutar sig åt nej. Tyvärr, sånna männniskor ogillar jag starkt.

Vad tycker du om Storstadpojken - Jag lästa hans blogg för första gången för en halv minut sen haha. Så I dont know.

Vad tycker du om FokiÅh vad jag gillar henne! Henne vill jag ha som docka haha. Hon är så söt och sig själv!

Hur brukar läsare uppfatta dig enligt deras kommentarer - Ingen aning faktiskt, får inte så många kommentarer haha.

Vad är den vanligaste kommentaren du brukar skriva till andra bloggare - Vet inte faktiskt, brukar bero på inlägget. Men typ "håller med!" haha.

Menar du det du säger med din vanligaste kommentar - Haha såklart, varför skulle jag ljuga för? :s

Tror du att bloggaren tror på det du säger då - Hmm, jag hoppas det. Som sagt, varför skulle jag ljuga för?

Skulle du läsa en blogg om den vore ungefär som din - I guess, ja? Jag skulle ju då ha mycket gemensamt

Vilka 3 kategorier intresserar dig mest i en blogg (tex. mode, inredning, resor, djur, matlagning, hälsa etc.) - Öh..vet inte faktiskt. Det är inte kategorierna jag bryr mig om, det är människorna :)

Vilka 3 kategorier intresserar dig minst i en blogg - Sånna fulla med skit och provokationer. Fjortisbloggar.

Vilken tecknad figur hade du velat blogga, om den kunde det - Haha! Stewie kanske? Från Family Guy haha.

Uppmana några favoritbloggare nu att fylla i den här listan på sin blogg och länka till dig -
Får uppmana Ivanna
och Erica haha! :D
OOOOCH min allra egna fina söta vackra Lisa Fisa :-*
U momma 2 btw haha :D

Avslutande ord/motto/ordspråk - Veritas Vincit


Kommentarer
Postat av: ur mother

UPPMANA MIIIIIIIIIIIG JAG VILL OCKSÅ :D:D

2009-12-11 @ 00:26:52 / URL: http://gyal.blogg.se/
Postat av: ur mother again hahahah

YAY MEEEEEEEEEEEE :D:D

2009-12-11 @ 02:06:13 / URL: http://gyal.blogg.se/
Postat av: Vannaa

iih tnx for the challenge.. skall answer some frågor nuuu=)

2009-12-11 @ 14:11:09 / URL: http://vannaa.blogg.se/
Postat av: Wallerie

Hihi jag tar mig an utmaningen! Skriver så fort jag får en lugn stund vid datorn ikväll!

2009-12-11 @ 17:43:31 / URL: http://wallerie.blogg.se/
Postat av: Wallerie

KLART! http://wallerie.blogg.se/2009/december/bloggfragor.html

2009-12-12 @ 00:32:55 / URL: http://wallerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0