I can't breath!

Jag förstår inte hur inte en enda människa hemma i Sverige inte kunde ta lite av sin tid för att informera mig att en trailer till Eclipse har kommit ut?! Hur länge har den ens varit ute, oh my gosh liksom?! Tack gode Gud att jag kommer att vara hemma i Sverige för att se den!! Ska tvinga min bäste vän, Clarisa, att följa med mig och se den! Hihi, spelar ingen roll om hon inte vill se den. It's a payback! För de två gångerna du fått mig att följa med och se SAW! Usch, hatar Saw filmerna! Ändå, to the point. Varför kunde inte någon säga detta till mig?! Shit, I don't have any friends :(
Här är trailern iallafall, fyfan va bra den verkar vara! Känner mig lite skeptisk när det gäller the new Victoria, men men hon gör säkert ett bra jobb. Fast det ändå kommer att kännas skumt att se någon annan som Victoria.


Kommentarer
Postat av: claaaaaaaaarr

"Shit, I don't have any friends :(", har du visst taskmort.. jag trodde du visste det, hade totalt glomt bort det.. annars hade jag kommenterat om det faktiskt :( /din van...

2010-04-08 @ 02:33:43
Postat av: J

Saw kommer ihåg när två otroligt goooa tjejer fick mig att kolla på den...plus två andra som kom med och va deras "date" om jag inte mins fel så va de inne i stan =)

2010-04-08 @ 22:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0