Oh no!

Jag kan inte fatta att jag missar valborg! Snyft snyft! Skulle det vara patetiskt om jag gjorde en lite brasa själv här på gården? Med en öl i handen och typ en ballong och sockervadd? Suck, ensam på valborg i ett annat land. Det kan inte bli värre!
För er information är jag typ nyvaken, jag vet, vaknade för en halvtimme sen av att en av kusinerna kom hem. Fick vakna och låtsats att jag vart vaken sedan länge, bara att jag valt att vara inne i rummet. Har faktiskt inget intressant att skriva just nu, några vänner till min andra kusin kanske kommer ikväll. Vet inte vad vi ska hitta på men det kanske blir några öl eller något liknande.
Ska dra och duscha och fixa luch nu! Bye ByE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0