please don't leave me.



Sitter här och försöker klura ut vad för musik jag vill ha på min iPod, att något sånt simpelt ska vara så svårt haha. Har kärat ner mig i Lady Antebellum's låt Need You Know. Syrran älskar den också, kommer ihåg när hon pratade om den och dagen jag väl hörde den, tyckte att den var så country och inte alls så bra som hon tyckte. Sedan fastnade låten i huvudet och nu när man har lyssnat på den några gånger så älskar man den, den är wünderbar haha, tack Sheryl (;
Imorgon har jag möte med tjejjouren vid tre tiden på eftermiddagen vilket kommer att vara väldigt intressant, hoppas jag haha. Är jätte nervör, skulle jätte gärna vilja hjälpa till på något sätt i denna sjuka värld med så mycket som möjligt så good luck to me tomorrow!
Aja, har inget annat intressant att skriva just nu, har hänt mycket idag men inget jag tänker inte gå in på haha det är en hemlighet mellan mig och systrarna M&Z haha :D
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0