jahap

Och så var julen över haha. Bästa julen evör, faktiskt. Kunde inte ha blivit bättre. Inte för presenterna utan för att familjen var samlad, pojken och vovven var här och även systers mans bror! Haha, så trevligt, så glad och lycklig man var! Dock somnade man skit tidigt haha, det blev nog för mycket mat höhö.

Nu har jag iaf duschat och ska klä på mig lite snabbt. Ska även "packa" lite och sen äta snabbt. Sedan drar jag till pöjk och kommer hem måndag. Kanske skriver innan jag drar annars.. CiaO!

Kommentarer
Postat av: Din man

Blir så överdrivet lycklig när jag läser de här! Så skönt att höra att de här va din bästa julafton och att jag fick ta del av den!! Tack för allt älskling och tack för att du gjorde min julafton till den bästa julafton genom tiderna! Och tack för att du förgyller mina dagar med kärlek & lycka! ÄLSKAR DIG!

2010-12-25 @ 17:15:47
Postat av: lisa

<3



haha NEJ SHES MINE EFFFFF YOU

2010-12-25 @ 23:10:48 / URL: http://sumthin.blogg.se/
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-26 @ 15:40:41 / URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0