Sindy is dead

Helt jävla död! Herregud vad skönt det är att sitta på sängen just nu! Wooha!
Provjobbade i Druvan här i Jakobsberg, hälla upp massa öl och ge ut mat haha. Otroligt skoj var det förutom att man får så ont i benen, fötterna och ryggen efter några timmar. Fullisarna älskade mig och jag hoppas att även ägaren gjorde det. Tyckte att jag gjorde ett fint jobb för att vara första gången liksom.
Imorgon blir det att träna och träffa M och sen kanske dra till systern :)

Kan inte tänka klart just nu, har inte ätit på hela dagen så nu ska jag fanimej äta!

CIAO and good night!

Kommentarer
Postat av: Lisa

yaaay imn proud of yoou! du kommer läätt få jobbet! te amoo <3 <3

2010-06-18 @ 06:01:12 / URL: http://sumthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0