Usch ja

Det var sex dagar sen jag skrev här på bloggen! Fan vad det suger att vara utomlands ibland, man kan inte uppdatera ofta. Iallafall inte jag.
Vädret idag? Soligt och varmt, vinden är kall men det är lika bra det. Så slipper man dö av hettan. Jag har egentligen inget intressant att skriva, tråkigt nog. Snart ska jag åka iväg från Viña Del Mar till Concepcion and thank God for that. Saker har hänt här så jag bara längtar efter att få åka härifån. Jag kan säga att jag nu vet vilka som ingår i min "riktiga" familj och vilka är bara onödiga. De som är bara prat och ingen verkstad tänker jag inte bry mig om längre. Jag förstår inte varför folk tar emot gäster, för att sen skicka iväg de bara för att de inte kan få knulla ifred :)

Nej, nu börjar jag bli sur..

Kommentarer
Postat av: claaaaaarr

vårda språket flicka lilla! heheh, looooove you!

2010-03-18 @ 20:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0