31 maj 2010

Jag är sugen på chips och dip, det kanske man ska våga köpa imorgon? Laktosfri gräddfil denna gång då, så man inte dör av magsmärtorna igen haha!
Idag var det ju Mors Dag! Gjorde inget speciellt åt mamma, snyft, men ska baka imorgon och kanske laga något gott åt henne. Ska även umgås med henne så fort hon kommer hem, saknaden känns fortfarande fast jag kom hem till Sverige för en vecka sen hihi. Imorgon ska hon även följa med mig till Komvux här i Jakobsberg så jag kan plugga upp ett ämne och även läsa Samhälle B. Måste även prata med en SYO för att veta exakt vad jag behöver göra för att kunna läsa psykologi sen i högskolan. Det kommer ta en sån jäkla lång tid, men det är verkligen värt det.
Men förutom mors dag så har jag vart ute i sumpan! Tihi, har inget mer att säga bara att jag hade det så underbart trevligt.
Jag är hungrig, ska äta nu och sen sängdags! Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0