Men nej?

Jag är trött, så sjukt trött på vissa av er tjejer!
Jag sitter här och ska snart skriva ner all min agression jag har mot vissa av er brudar. Har klickat upp bilder på brudar jag irriterar mig på bara för att sätta igång mig. Någon gång måste det bli sagt eller hur?
Anonyma, det är ni allihoppa. Om någon tar åt sig, så fine gör det.
Jag ska inte sitta här och peka ut någon, om det är det ni tror. Jag kör en allmän grej här, fast jag har ju självklart träffat på dessa sorters chicks så jag vet vad jag snackar om.
Vi börjar med Brud nr. 1 eller Brudar i grupp 1.
Ni, ni som går runt och klagar på allt det hemska som hänt er. Ni gnäller och gnäller, ni vandrar aldrig framåt utan ni stannar i skiten tills ingen orkar lyssna på er. Ni är dom som klagar på killar för att dom utnyttjar en osv, men ändå stannar ni kvar. Ni klagar på att dom behandlar dig som en "sexobejkt" (and gurl you ain't that good looking) fast ni själva framställer er som det.
Det finns tjejer som blir till sexobjekt fast dom inte vill det, dom som klär sig "ordentligt" fast får skiten iallafall.
Sen så har vi er, din grupp numero 1, ni vet jävligt väl vad ni gör. Ni vet vilka blickar ni kommer att få när ni sätter på er den kortaste kjolen ni har, när ni framhäver era meloner med linnet från Gina Tricot. 
Ni vet vilka linnen jag menar, dra ner dom lite och så POFF suddenly you have Double D's!
Ni går hem till killar om och om igen för att ni söker kärlek, men inte ens när dom kastar ut er från hemmet efter lite rajtantajtan förstår ni! Ni fortsätter att komma tillbaka och snubben har samma ursäkt, over and over again.
Ni tar tusen bilder på er själva, framför spegeln, halvnakna, bröst som försöker fly från era Bh:n.
Åh ni fina flickor, ni tänker inte på konsekvenserna va?
Och kom inte med "feminist" bullshit nu.
"En kvinna ska kunna ha på sig precis vad som helst utan att något ska hända henne!!"
NEJ MEN ÄR DET SANT?! Well no shit att det borde vara så eller hur? Me nu är det INTE så. Ni kan INTE gå nakna om ni vill, ni kan INTE klä er hur ni vill utan att bli kallade slampor.
Fan vi lever i en värld där pedofiler och nekrofiler existerar, där du blir taffsad på röven för din korta kjol och våldtagen för att dina kläder signalerade "Take me. Nu."
Så fan, sex obejkt (eller wannabe sexobjekt till vissa av er) det gör ni er själva till. Jävla idioter.
Ha lite självrespekt för fan. 


Brud nr.2 / Brudar grupp 2...
Ni får läsa er skit sen.


Ciao!

Fuck you and have a nice day! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde nog tänka lite mer på vad du skriver, eller bli mer anonym när du är på volontärchatten.. inte så svårt att hitta här i cyberrymden..

2011-08-09 @ 20:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0